Naše služby

Technická agenda

Bezstarostná správa nemovitostí – Od oprav až po úklid, včetně poradenství a koordinace s partnery, pro vaše klidné bydlení a podnikání.

PROVOZNĚ TECHNICKÁ OBLAST 

  • běžné opravy a údržba nemovitosti, odstraňování závad havarijního charakteru nebo závad zjištěných revizemi
  • na základě požadavku zajištění rozsáhlejších oprav, popřípadě rekonstrukce a modernizace společných částí domu.
  • provoz, opravy a údržba společných rozvodů elektrické energie, výtahů a osvětlení společných prostor
  • provoz, opravy a údržba systému pro společný příjem rozhlasu a televize (STA) a elektrických sdělovacích zařízení
  • provoz, opravy a údržba dalších společných inženýrských sítí v objektech (rozvody plynu, odvody odpadních vod, vzduchotechnika, rozvody studené vody, teplé užitkové vody, tepla)
  • provádění periodických a v případě potřeby i mimořádných kontrol a revizí vybavení objektů podle platných ustanovení obecně závazných právních předpisů a norem (výtahy, rozvody elektrické energie, plynu, hromosvody, zařízení požární prevence).
  • administrativní a operativně technická činnost spojená se správou domu a vedení příslušné technické a provozní dokumentace domu včetně pasportu domu (objektu).
  • provádění úklidových služeb dle dohody
  • vypracování návrhu krátkodobého (ročního) plánu nezbytných oprav a revizí, příp. rekonstrukcí a modernizací domu (plán oprav) včetně odborného odhadu nákladů na jejich realizaci pro následující rok

PROVOZNĚ TECHNICKÁ OBLAST 

  • investorská a inženýrská činnost u akcí zaměřených na opravy vad panelové výstavby (opravy střech, obvodových plášťů, lodžií, výměny oken apod.) s finančním objemem nad 100 000,- Kč spojená se stanovením záměru sanace, zajištěním výchozích podkladů, zajištěním projektové dokumentace vč. výkonu autorského dozoru, zajištěním stavebního řízení, uzavřením smlouvy o dílo s vybraným zhotovitelem, přebíráním řádně ukončeného díla, zajištěním kolaudačního řízení vč. odstranění kolaudačních vad, vedením příp. reklamačních řízení
  • výkon funkce technického dozoru investora u všech akcí s finančním objemem nad 100 000,- Kč realizovaných při opravách, údržbě, rekonstrukcích a modernizacích spravovaného domu
  • práce spojené s přípravou a zpracováním podkladů pro podání žádosti o dotaci na opravy bytového fondu postaveného panelovou technologií v rámci „havarijního programu“, zpracováním návrhu finančního krytí akce a uplatněním žádosti.
  • práce spojené s převzetím dotace poskytnuté v rámci „havarijního programu“, zajištěním jejího účelového využití, čerpáním a finálním vyúčtováním ve smyslu obecně platných předpisů
  • práce spojené se zajištěním státních dotací v rámci „dlouhodobého programu“.
  • práce spojené s provedením výběrového řízení u každé zakázky s finančním objemem nad 100 000,- Kč vč. DPH podle podmínek daných objednatelem a za účasti jeho zástupců.
  • práce spojené se svoláním shromáždění společenství vlastníků více než 1x ročně na základě požadavku objednatele a s účastí družstva jakožto správce na tomto shromáždění
  • práce spojené se zajištěním komerčního využití společných částí domu pro účely umístění reklam, antén apod. včetně projednání technických podmínek instalace, dozoru při instalaci, přípravy, kontroly plateb nájemného a rozúčtování příjmů z přijatého nájemného mezi spoluvlastníky společných částí domu