Naše služby

Ekonomická agenda

Komplexní ekonomická správa – Váš partner pro přesné účetnictví, efektivní správu plateb a komplexní finanční poradenství

EKONOMICKÁ OBLAST – Základní nabídka

  • vedení kompletního podvojného účetnictví a výkaznictví pro SVJ a BD
  • vedení evidence nákladů spojených se zajišťováním správy a údržby společných částí domu, včetně zpracování přehledné finanční zprávy
  • kontrola úhrad plateb vlastníků jednotek na základě bankovních výpisů nebo jiných dokladů
  • vystavení a předání (zaslání) první upomínky dlužníkům
  • roční vyúčtování nákladů spojených s provozem nemovitosti (účetní závěrka) a její následné založení do sbírky listin
  • roční vyúčtování zálohových plateb a zaslání rozúčtování (vyúčtování příslušným vlastníkům jednotek)
  • vypracování přiznání k dani z příjmů a odvodů daní v termínech daným zákonem
  • archivace účetních dokladů po zákonem stanovenou dobu
  • zpracování přehledné finanční zprávy pro klienta – jednou ročně
  • správa pronajatých nebytových, společných částí domu, které jsou ve spoluvlastnictví členů (sledování plateb nájemného a úhrad za služby na základě bankovních výpisů)
  • zpracování vyúčtování zálohových plateb na služby proti skutečným nákladům s jednotlivými nájemci nebytových prostor ve stanoveném rozsahu a zákonem stanovených termínech
  • vypracování předpisu plateb do fondu oprav a služeb spojených s užíváním jednotek a společných částí nemovitostí, případně nájemného dle pokynů klienta

EKONOMICKÁ OBLAST – Nadstandardní služby

  • rozúčtování zdanitelných příjmů z domu za příslušný rok (pronájem společných, nebytových částí domu, reklamy, ostatní příjmy) dle spoluvlastnických podílů na jednotlivé spoluvlastníky
  • vedení personální a mzdové agendy
  • právní a legislativní poradenství se zajištěním vhodných finančních zdrojů na financování oprav a údržby, popřípadě rekonstrukcí a modernizací spravovaného domu, včetně zpracování podkladů a vedení jednání s příslušnou finanční institucí, provádění rozborů, rozvržení plateb
  • zpracování daně z příjmů pro SVJ
  • podání pro zápis změn do obchodního rejstříku
  • zpracování přiznání k ostatním daním
  • registrace k daním (daň z příjmu, daň z nemovitosti, daně ze závislé činnosti)
  • vedení datových schránek SVJ 
  • Zprostředkování pojištění nemovitosti a zabezpečení náhrady škod