Nabídka správy domu
Vážení,
dovolujeme si tímto podat nabídku ke správě Vašeho domu.
Jako Lidové bytové družstvo v Praze 4 jsme od r. 1993 spravovali více jak 2500 vlastních bytů, které postupem času podle zákona 72/1994Sb byly našim družstevníkům z větší části bezplatně převedeny, takže z jednotlivých domů se stala zákonem určená Společenství vlastníků.
Většina domů zůstala v naší správě, v současné době spravujeme byty v poměru cca 20 % vlastních bytů a 80 % bytů ve vlastnictví jiných subjektů. Celkem se jedná o více než 100 bytových domů nejenom v Praze 4, ale i domy z jiných pražských obvodů.
S komplexní správou, technickou správou, vedení účetnictví společenství a vyúčtováním služeb souvisejících s nájmem, máme opravdu bohaté zkušenosti. Náš stálý devítičlenný pracovní kolektiv má rovněž bohaté zkušenosti s problematikou spojenou s bydlením.
Nezanedbatelnou zkušenost máme i se zakládáním Společenství vlastníků a řešením jejich specifických problémů. Provádíme veškeré administrativní úkony spojené se změnami ve výborech SVJ, zajišťujeme zápisy změn v Obchodním rejstříku, v případě zájmu se účastníme schůze klientů, abychom poskytli odpovídající a kvalifikované a úplné informace jak vlastníkům, tak i družstevníkům.
Nabídka našich služeb je prezentována na dalších stranách ve variantách tak, jak většinou klienti požadují. Jakákoliv forma spolupráce ovšem není vyloučena, a to jak co do formy, tak co do rozsahu či náplně. Věříme, že Vás naše nabídka může oslovit, a i Vy se stanete naším spokojeným klientem.
Za LBD Praha 4
Zdeněk Strnad
ředitel kanceláře
Činnosti pro současná bytová družstva
V případě budoucích převodů Vašich družstevních bytů do vlastnictví (vznik SVJ) Vám můžeme nabídnout
- Informativní schůzku s družstevníky, kde vysvětlíme problematiku, právní souvislosti – vše co je spojené se založením společenství vlastníků, obsah stanov společenství – práva a povinnosti vlastníků i statutárního orgánu. Odpovíme na dotazy a zprostředkujeme služby erudovaného právníka k vyhotovení prohlášení vlastníka, který s námi spolupracuje od doby prvních převodů do osobního vlastnictví.
- Zajištění zakládající schůze s notářem v předem dohodnutém termínu, tj. sepsání notářského zápisu, ověření podpisů členů výboru a vyhotovení návrhu na vklad do rejstříku společenství, vedeného Městským soudem v Praze.
- Nabízíme nejenom komplexní správu domu (viz. dále), ale i pomoc při řešení problémů týkajících se problematiky SVJ.
Činnosti pro všechny spravované subjekty
předsedy
EKONOMICKÁ SPRÁVA
- Vedení kompletního podvojného účetnictví SVJ, BD (event. s.r.o), vč. daňového poradenství.
- Vedení evidence plateb, průběžné upomínání dlužníků, informování klienta a následné doporučení právního vymáhání.
- Obsluha bankovního účtu klienta dle dohody s doporučeným postupem (viz. níže)
- Faktury standardně přicházející na LBD – zejména faktury za energie (voda, plyn, elektřina), popelnice, úklid a další.
- Faktury za opravy a jiné výdaje – uhradíme pouze, pokud jsou potvrzeny oprávněnými nebo přímo určenými osobami.
- Oprávněná osoba může hradit i sama a nám dodá pouze fakturu k zaúčtování označenou „zaplaceno“.
- Roční vyúčtování zálohových plateb jednotlivým vlastníkům či nájemcům ve stanoveném rozsahu a zákonem stanovených termínech
- U každé jednotky rozpočítání na jednotlivé majitele, pokud se v jednotce vystřídá v průběhu roku více osob.
- Zpracování mzdové agendy včetně s tím souvisejících zákonných odvodů.
- Zpracování podkladů a vypracování návrhu pro zápis do Obchodním rejstříku při změnách ve statutárním orgánu klienta.
- Zajištění účasti notáře na shromáždění SVJ, BD, pokud je to povinnost nebo vyžaduje-li to zákon (úkony notáře si hradí klient).
- Legislativní poradenství k zajištění investičního financování a zpracování podkladů při zájmu o úvěr nebo podobný nástroj financování větších oprav domu.
Technická správa
- Základní technická správa – zajištění drobných oprav, havarijních oprav v rámci finančního limitu stanoveného v Příkazní smlouvě.
- Poradenství při větších zakázkách, zajištění nebo pomoc při výběrovém řízení na dodavatele při jednotlivých akcích – vždy rozhoduje klient, který s dodavatelem podepisuje konkrétní smlouvu.
- Zajištění povinných prohlídek v nemovitosti a evidence jejich termínů, spolupráce při zajištění odstranění závad z konkrétních protokolů.
- Spolupráce s Vašimi obchodními partnery v případě reklamací nebo změn – týká se PRE, vodáren, provozovatelem kotelny, Pražské služby (popelnice), event. firmou provádějící odpočty měřidel.
- Pomoc při zajištění úklidové firmy na základě Vašich požadavků.
- Hlášení pojistných událostí – uplatňujících se z pojistky.
Správní služby kanceláře
- Základní běžná právnická pomoc – prostřednictvím naší právní kanceláře, zastupování u soudu právním zástupcem a to na základě plné moci.
- Evidence osob v jednotlivých bytech, vystavování evidenčních listů při každé změně výše záloh na služby nebo počtu osob při nahlášení změn.
- Zajištění bezproblémového chodu plateb přes SIPO (Smlouvu uzavírá klient svým jménem s Českou poštou) – LBD zajišťuje transfer a kódování.
- Evidence změn nájemců v případě prodeje.
- 1. typ příkazní smlouvy – je určen zejména klientům, kteří si veškeré technické záležitosti chtějí řešit a řídit sami a na straně správce ponechávají pouze ekonomickou správu. U tohoto typu smlouvy ekonomická správa ještě zahrnuje navíc i správní služby kanceláře.
- 2. typ příkazní smlouvy – je určen klientům, kteří požadují komplexní služby správce. Tento typ komplexně pokrývá správu domu a bytového fondu, tj. ekonomickou i technickou.
předsedy